NaDiT skrev:Okay, nej jeg køre ik med Mf2, køre kun med extern benzintryksregulator og pumpe. samt blandingsmåler til at holde øje med det. Mf2 har jeg liggende, men er ik helt vups på det med montering af det, plus at der ska bores i manifoldet.. :S Men prøver hvertfald det med rørende
Det skader ikke at prøve
MVH
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Jeg køre på 95 ja, men har enkelte gange prøvet med noget octan boost, umiddelbart har det ik hjulpet noget, har aldrig prøvet shells vpower, 97. måske det virker.
banken kommer lige når turboen for ladetryk, altså er blandingen rimligt derop af mod fed.. det er en mf2 blaningsmåler, og det er den sidste grønne diode der lyser inden de røde.. (ved ik så meget om lambda tallene)
Dvs at sådan en motor rent faktisk kan eftermonteres med turbo på lavt tryk, uden andre ændringer, altså med standard motorcomputer?
Jeg troede ellers den gik i nødprogram når den så tryk?
Han skriver han ikke køre med MF2.
Styreboksen kan snydes med en FCD, den koster 200 kr. ved www.turbomotor.dk (eller 1000 kr. hvis der skal stå HKS på den)
"What's with all this 'low boost, 'high' boost, 'part' boost talk? whenever i drive my car i'm on 'whatever-this-motherfucker-will-make' boost!"
Dvs at sådan en motor rent faktisk kan eftermonteres med turbo på lavt tryk, uden andre ændringer, altså med standard motorcomputer?
Jeg troede ellers den gik i nødprogram når den så tryk?
Har en kammerat der satte turbo på en 1.3'er.
4 dyser, FCD, turbo, manifold, rør, ic og 2 toppakninger. 120 hk og 150 nm, standard 75 hk. Og den har fået 20000 km TÆSK, og den køre stadige.
Og det er faktisk lettere på nogle 2.0'er.
MVH
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."