den motor er på 3.6liter... ret vilde knaster og godt topstykke. mener det er 286hk NA. da han kørte i PADBORG var der nok ikke mere end 450 hk ca. den er nu rullet til over 600hk med over et kilo tryk. han bor i SPANIEN nu så det bliver ikke så meget ræs her i nordeuropa mere. MVH. søren
ascona B (steffen) skrev:det største problem pladsen... jamen jeg ville gerne op og ligge i 300-350hk.. ja de turbo'er interessante da jeg kan få dem til en god pris.. helder mest til denneGT2871RS 43mm
GT2871RS 43mm 54mmT25 0.86 76/T25 53.1mm 71mmGT35 0.6 56 Med wastegate og actuator Ca. 420 hk
For at mindske dine bekymringer om pladsen til din turbo..!
Hvis du ikke har overvejet det kunne du samle forrør fra dit originale udstødnings manifold(folde) føre under motoren og op i venstre side af motorrummet. Her kan ud så få turboen op og sidde i topdækselhøjde og så har du alt den plads du skal bruge..
Bare sørg for at få godt styr på div kabler så de ikke smelter..!
ascona B (steffen) skrev:det største problem pladsen... jamen jeg ville gerne op og ligge i 300-350hk.. ja de turbo'er interessante da jeg kan få dem til en god pris.. helder mest til denneGT2871RS 43mm
GT2871RS 43mm 54mmT25 0.86 76/T25 53.1mm 71mmGT35 0.6 56 Med wastegate og actuator Ca. 420 hk
For at mindske dine bekymringer om pladsen til din turbo..! Hvis du ikke har overvejet det kunne du samle forrør fra dit originale udstødnings manifold(folde) føre under motoren og op i venstre side af motorrummet. Her kan ud så få turboen op og sidde i topdækselhøjde og så har du alt den plads du skal bruge.. Bare sørg for at få godt styr på div kabler så de ikke smelter..!
der er nok plads til en mølle, men 2 ville nok kræve lidt krativtet.. men vil helst have en....
lqs: hva ville du anbefale af turbo som skulle kunne lave lade tryk fra 2500-2700 rpm og ud til 6000rpm... bil'en skal tros alt køre til hverdag om sommeren...
ville måske slet ikke anbefale en der gav fuldt tryk så langt nede fra! masser af moment meget langt nede.... brug for dyre dele! motoren har jo et godt moment i sig selv (NA). ville køre med en noget større lader med lavt tryk, så der bare blev mere i mellem og top rpm. hvad må det koste? ialt altså.... MVH. søren