Nogen der har et godt forslag til simpel ladetryksstyring?

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
K-FINN
Mester Medlem

#11 Indlæg af K-FINN »

Så tager du den med kugle i, og smider af helvede til, og finder et almindelig t-stykke.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
Brugeravatar
dikal
Nyt Medlem

#12 Indlæg af dikal »

kan du ikke køre 2 aktuator ved siden af hinanden så får du dobbelt så godt flow
Morten Fog
Medlem
Geografisk sted: Skive

#13 Indlæg af Morten Fog »

har lige købt den trinløse, men har ikke fået den monteret endnu. jul/nytårs helvede tager al tid i ens liv... skal nok vende tilbage når det er klaret, med en melding om det er noget der virker.
Senest rettet af Morten Fog 30 dec 2006, 16:57, rettet i alt 1 gang.
mvh Morten
Brugeravatar
Cos4x4
Medlem

#14 Indlæg af Cos4x4 »

Morten Fog skrev:har lige købt den trinløse, men har ikke fået den monteret endnu. jul/nytårs helvede tager al tid i ens liv... skal nok vende tilbage når det er klaret, med en melling om det er noget der virker.

Det lyder godt, det glæder jeg mig til at høre om.
Brugeravatar
Cos4x4
Medlem

#15 Indlæg af Cos4x4 »

Morten Fog skrev:har lige købt den trinløse, men har ikke fået den monteret endnu. jul/nytårs helvede tager al tid i ens liv... skal nok vende tilbage når det er klaret, med en melding om det er noget der virker.

Fik du monteret den?
Morten Fog
Medlem
Geografisk sted: Skive

#16 Indlæg af Morten Fog »

nej har desværre ikke fået monteret den endnu, det var faktisk meningen det skulle have været lavet i går aftes, men var nød til at kigge på mine tårnlejer istedet, da jeg opdagede at de var gået løse :shock: , men der kan ikke vare længe inde den kommer på. Jeg kan da sige at den ikke er forskellig fra en normal drøvleventiler, da jeg har haft den skilt ad, hvis det er noget du kan bruge i din vurdering af om det er en du kan bruge.

og skal nok vende tilbage når den er kommet på.
mvh Morten
Besvar