Side 2 af 2

: 16 sep 2006, 20:36
af lqs
hvad med at bruge to! MS på samme motor? så kan du køre cop!
du kan roligt gå ned i gab.... 0.7 burde ikke være et problem. skift evt til andre tændrør. hvordan oplever du egentlig problemet under fuld ac.? MVH. søren

: 16 sep 2006, 20:58
af FALFA
ja under wot full acc ,
Udsættere der er mere eller mindre last afhængige. det skal siges at jeg netop her skiftet til tændrør der er 3 "grader" koldere. , men de ser fine ud.

: 16 sep 2006, 23:12
af jens
0.7 er nok for lidt for en motor med så stor cylinder volumen de kører vist med 1.1 standard. Kører du 7 pin hei eller?

: 17 sep 2006, 07:30
af Morten VJ
FALFA skrev:ja under wot full acc ,
Udsættere der er mere eller mindre last afhængige. det skal siges at jeg netop her skiftet til tændrør der er 3 "grader" koldere. , men de ser fine ud.

Prøv at banke dem sammen til 0,7 mm og se om det hjælper.
Men tag små skridt 0,1 mm af gangen.
Det er vel ikke AFR der driller, en meget fed blanding kan give de samme symptomer.
Det samme kan alt for kolde rør.

MVH

Morten

: 17 sep 2006, 07:37
af Morten VJ
jens skrev:0.7 er nok for lidt for en motor med så stor cylinder volumen de kører vist med 1.1 standard. Kører du 7 pin hei eller?


Det er så første gang jeg jeg har set tændrørs afstand kædet sammen med motorvolumen. :shock:

Kan du forklare Hvorfor en 1300 ccm Honda kører med samme afstand som Falfas V8.

MVH

Morten

: 17 sep 2006, 08:38
af jens
Har bare læst et eller andet sted at det er for at kunne trække en længere gnist i et stort kammer og 4" boring er jo lidt større end hvad en europæer motor har.