Side 2 af 2
: 23 aug 2006, 11:22
af skassa
Antal ventiler =5
Kompression =11,3
Bore =81
Oktantal =98
Indsugningskøling =under40
Squisch =god
Vandindsprøjtning =nej
Den her er map er noget aggresiv,men rigtig tæt på ,hvad jeg mener den skal være
Motoren er en 4age 20v blacktop
/Skassa
: 23 aug 2006, 16:35
af JPP
xillur skrev:jamen det er jo kanin jakob, jeg vil da lige prøve den af på min når jeg har fået styr på tændspolen

Lyder godt, kom endelig tilbage med lidt feedback

: 23 aug 2006, 16:37
af JPP
skassa skrev:Antal ventiler =5
Kompression =11,3
Bore =81
Oktantal =98
Indsugningskøling =under40
Squisch =god
Vandindsprøjtning =nej
Den her er map er noget aggresiv,men rigtig tæt på ,hvad jeg mener den skal være
Motoren er en 4age 20v blacktop
/Skassa
Det var så et yderligpunkt mere (5 ventiler og sug). Tak for input, jeg kigger på det og ser om den ikke skal trækkes lidt tilbage i denne kombination.
: 23 aug 2006, 23:58
af Brian SPC
Her er mine inputs som jeg brugte
2 Ventiler
middel 8.5 - 9.5 komp
88-102mm bore
98 oktan
middel 40-60grader luft temp
middel squish 2 ventiler
nej vandindsprøjtning
Den virkede fint faktisk, måtte kun justere lidt mellem 4400 - 6000 ved fuld load, altså 0.6 - 0.8bar, bilen tager gassen meget bedre nu synes jeg.
: 24 aug 2006, 21:01
af JPP
Ny version uploaded (1.04). Der er lavet små korrigeringer til retard og advance faktorerne.
: 02 sep 2006, 20:41
af FALFA
har kikket lidt i forhold til mit eget setup
v8
gammel konstruktion
med turbo
2 ventiler
0 squise
og det ser faktisk godt ud
konservativt
men mit eget setup er nok for agrasivt (sagde han efter 3 toppakning).
men aldt i aldt en god grund konfigurator du burde poaste den her
http://www.msefi.com
og se hvad de siger til den, der er et sted i deres forum som kun omhandler tanding og setup .
http://www.msefi.com/viewforum.php?f=89&sid=6482169dd274819607ea04fedc6da2ac
: 03 sep 2006, 12:42
af JPP
Takker - Det kunne jeg da prøve, så må vi se hvad de siger til den.
Der er nu uploadet v1.05 med sprogvalg
Mvh Jakob
: 04 sep 2006, 18:11
af JPP
Ny version 1.06 uploaded.
Der er lavet lidt små justeringer på retard for 2 ventilede og større ændringer for retard for > 3 ventilede.
: 05 okt 2006, 17:17
af JPP
Så kom der seperat side til den
http://www.powerpage.dk/tuning_ignition ... rator.aspx
Plus et par artikler om opsætning af tændingsmap, detonation og preignition.