Side 2 af 2

: 14 jul 2006, 11:24
af duckstar
Jeg er helt enig.. når en turbo ligefrem lækker olie fra midten er den sgu defekt.

: 15 jul 2006, 19:14
af Kws
har du fundet fejlen ved dit projekt ??

: 15 jul 2006, 21:03
af Feiticeira
Nope! tror jeg skal invistere i en ny turbo... bare lidt ærgeligt, for den turbo er vidst ik så let at finde! og så skal jeg sq nok lave min manifold om hvis jeg skal have en anden turbo!! :evil:

: 16 jul 2006, 00:08
af Kws
ja det er ikke let at tune. hvilken turbo er det ? smid lidt billeder af den.

jeg får en ny olie slange på tirsdag. så må jeg prøve det. har fundet ud af at min turbo er vandkølet og olien skal kun smørre flydelejerne. så går det jo ikke man smider voldsomt meget olie ind i den. så skal det jo rende ud over alt. så jeg går fra et 5-6 mm hul til 2 mm

: 16 jul 2006, 10:31
af Mads B (dk)
Det med begrænsning af olie tilløbet på meget normelt..... min nissan køre standard med en 1.5 mm restrictor..... uden den bliver olie trykket i turboen for højt og den ødelage lyn hurtig "stempel ringen" ud mod turbinen

: 16 jul 2006, 10:47
af vognbjerg
tror det er mellem 1,5 og max2 bar olietryk det skulle passe hvis man bruger et stykke kobber bremserør til tilløb

: 16 jul 2006, 17:35
af Feiticeira
Prøver lige at smide nogle billeder af sted her!!! men kan ikke bare lige gå ud og tage nogle billeder ! min bil holder omkring 40 km fra mit hus ... :D så tager sq tid det her shit :D
Men er min pakning i turboen så ikke højst sandsynligt gået i styukker og skal skiftes?