nogle forslag til holdbart tuning af b23ft

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

#11 Indlæg af HenrikGM »

nibdk skrev:Jep, NGK rør har altid været gode på en 240 Turbo, så tag dem. Husk også at køre med høj temperatur dobbeltlags silikone tændrørskabler, så undgår man en masse problemer som opstår pga. meget varme ved ustødningsmanifolden.


vel egentligt kun et problem hvis varmeskjoldet er fjernet?

Jeg har altid kørt med relativt billige tændrørskabler, og blot skiftet når de begyndte at krakelere i overfladen. Typiskt holdt de 3år.

Jeg tror ikke man kan finde nogen der kan holde hvis skjoldet er pillet af.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
nibdk
Medlem
Indlæg: 196
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Frederikssund

#12 Indlæg af nibdk »

Mine holdt fint uden skjold. Fremfor at skifte hvert 3. år, så kan en ordentlig kvalitet holde meget længere. Så dyre er de heller ikke, ca. 100 kr pr. kabel betalte jeg hos FTZ.
Besvar