klyfax skrev:Hvor for kl. 30 strøm fra før sikring? Hvis styrestrømmen er trukket fra en tændings ledning bag radioen burde der være strøm på med motoren kørene. Med mindre du har taget styrestrømmen til forskærker, den er der nemlig ikke meget gang i. Men hvorfor tage den bag radioen? De ledninger er jo ikke særligt store...
Det var netop den tanke jeg også havde, der er udgangenen kun på 5 volt. Men det var det jo ikke.
Hvis der kommer gas/benzin burde det virke, også selv om foggeren skulle sprøjte ind i en væg eller den forkerte vej, dog vil MEGET af effekten forsvinde, men mærke en effekt, det burde man 100% kunne.
Bor du stadig på Mors, eller omegn Jesper ?
Ja jeg bor stadig i Nykøbing. Har du tid/lyst til at hjælpe med at se på det??
klyfax skrev:Hvor for kl. 30 strøm fra før sikring? Hvis styrestrømmen er trukket fra en tændings ledning bag radioen burde der være strøm på med motoren kørene. Med mindre du har taget styrestrømmen til forskærker, den er der nemlig ikke meget gang i. Men hvorfor tage den bag radioen? De ledninger er jo ikke særligt store...
Det var netop den tanke jeg også havde, der er udgangenen kun på 5 volt. Men det var det jo ikke.
Hvis der kommer gas/benzin burde det virke, også selv om foggeren skulle sprøjte ind i en væg eller den forkerte vej, dog vil MEGET af effekten forsvinde, men mærke en effekt, det burde man 100% kunne.
Bor du stadig på Mors, eller omegn Jesper ?
Ja jeg bor stadig i Nykøbing. Har du tid/lyst til at hjælpe med at se på det??
Det har jeg, du kan give et kald på 51339862 så kan vi lige finde ud af noget. Det burde ikke volde de store problemer at få det til at virke.
klyfax skrev:Hvor for kl. 30 strøm fra før sikring? Hvis styrestrømmen er trukket fra en tændings ledning bag radioen burde der være strøm på med motoren kørene. Med mindre du har taget styrestrømmen til forskærker, den er der nemlig ikke meget gang i. Men hvorfor tage den bag radioen? De ledninger er jo ikke særligt store...
Nej det er den ledning der er beregnet til trække radioen. Har bare min radio på konstant strøm. Har brugt den fordi jeg gerne vil at nossen kun kan aktiveres når bilen er i tænding/startet. Der er rigelig strøm til en styrestrøm. Relæet klikker også fint og begge magnetventiler aktiveres.
Ja der er rimiligt med strøm når den kun skal trække et relæ og ikke en radio og et relæ...
MVH
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Ejjj spøg til side. De amerikanske blå Nos flasker har sugerør og kan stå men ventilen op. Danske HedeNielsen flasker skal som regel ligge skråt nedaf med ventilen pegene bagud. Hvis de er vendt forkert presser de kun gas, og ikke flydende gas ud
NMB1022 - èn kp60'er og en hulens masse 4g63 power
NMB1022 skrev:Vend flasken Hvis det virker så til dig
Ejjj spøg til side. De amerikanske blå Nos flasker har sugerør og kan stå men ventilen op. Danske HedeNielsen flasker skal som regel ligge skråt nedaf med ventilen pegene bagud. Hvis de er vendt forkert presser de kun gas, og ikke flydende gas ud
Det er en amerikansk blå nos flaske. Den står i rigtige bøjler/holdere med ventilen opad og nosmærkaten opad, sådan at sugerøret ender i det laveste punkt.
Så nu har jeg fået det til at virke. Satte en anelse større dyser i, er ca. oppe på 30 ekstra hk nu. Det er jo sjovt.
Flasken er desværre tom nu. Efter at have prøvet er par skud kan jeg ikke få trykket over 700 psi. Så det har sikkert været grunden til at den var helt død med 20 hk dyser.