Side 2 af 4

: 21 apr 2006, 20:08
af Janice
knap 200 hk med 245 nm ved 0.55 tryk

: 21 apr 2006, 20:39
af grydesvamp
hmm lyder sku underligt.. men skriv lige til jacob dar ejer pp han kører med sådan en fætter på hans 205 turbo... og den virker hvis fint..

: 22 apr 2006, 00:32
af klyfax
Ved godt det ikke er min tråd, men synes det virker dumt at oprette en selv.

Nu har jeg købt en HKS SSQV Blowoff Valve (Super Sequential Blowoff Valve), også vidt jeg ved så lufter den altså ud af flere gange, eller pulserne. Den er i øvrigt 2 stemplet. Men sidder den så forkert hvis den siger så'en?

: 22 apr 2006, 11:48
af grydesvamp
en hks bov lufter ud "2 gange" dvs den åbner lidt første gang og dernæst fuldt alt efter tryk.. så længe den ikke laver mere end de 2 pulser der burde alt vel være på sin plads..

: 22 apr 2006, 19:05
af klyfax
grydesvamp skrev:en hks bov lufter ud "2 gange" dvs den åbner lidt første gang og dernæst fuldt alt efter tryk.. så længe den ikke laver mere end de 2 pulser der burde alt vel være på sin plads..


Ok, det må jeg lige høre når jeg smider den på. Ved du om den siger PIFT eller bare lufter ud som lasterbiler gør i deres trykluft?

: 22 apr 2006, 19:46
af Janice
den pifter...højt!!!

: 23 apr 2006, 02:16
af klyfax
Janice skrev:den pifter...højt!!!


Det gør den vel ikke!!! Havde netop købt den fordi den skulle lave et "blæs" og ikke et pift. Ham jeg købte den af sagde sku den "blæste". Nu spugte jeg bare for at være sikker. Hmm nå jeg må høre på den og se hvad jeg synes...

: 23 apr 2006, 18:56
af Janice
klyfax skrev:
Janice skrev:den pifter...højt!!!


Det gør den vel ikke!!! Havde netop købt den fordi den skulle lave et "blæs" og ikke et pift. Ham jeg købte den af sagde sku den "blæste". Nu spugte jeg bare for at være sikker. Hmm nå jeg må høre på den og se hvad jeg synes...


Der findes 3 forskellige indsatsringe til den, med hver sin lyd.

Du skulle kunne finde en lyd der passer dig

: 23 apr 2006, 21:06
af klyfax
Nå ok... Takker for hjælpen.

: 23 apr 2006, 22:09
af mh
nu kan det godt være jeg får på puklen men jeg kan ta det...

hvorfor går folk konstant efter lyden på en ventil istedet for speeder responsen hurtigere tryk efter gearskifte mm. som er det den er der for.... er der gået POP-MAX/K&N filter stil i ventiler eller er det bare mig??... eller er det useriøse importører som sælger den på udseende og lyd end på kvaliteten og dens egentlige gøremål som forvirre de stakkelse nybegyndere inden for tunings verden??...