omdrejningssignal hvor??

Alt om motorstyringer

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
snupa
Nyt Medlem
Indlæg: 17
Tilmeldt: 04 mar 2006, 14:07
Geografisk sted: Østjylland - Grenå
Kontakt:

#11 Indlæg af snupa »

Tror du har sat den på den forkerte ledning ved igniteren.

Den ledning der går til tachometer hedder normalt IG- i toyotasprog. Den skal du ikke bruge. IG- ledningen er normalt sort.

IGT er et firkantsignal fra din motorstyring til igniteren, det er den du skal bruge. IGT's farve er normalt Blå/grøn.

Mvh Michael
1995 MK4 Supra GT47-88
Gsi16vdk
Junior Medlem
Indlæg: 57
Tilmeldt: 17 jan 2006, 17:15

#12 Indlæg af Gsi16vdk »

tak michael, den prøver jeg at finde..
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

#13 Indlæg af HenrikGM »

snupa skrev:Tror du har sat den på den forkerte ledning ved igniteren.

Den ledning der går til tachometer hedder normalt IG- i toyotasprog. Den skal du ikke bruge. IG- ledningen er normalt sort.

IGT er et firkantsignal fra din motorstyring til igniteren, det er den du skal bruge. IGT's farve er normalt Blå/grøn.

Mvh Michael


Det tror jeg er en ret dårlig ide. Som jeg forstår gsi... så har han problemer med at få signal IND i boksen, og ikke ud igen.

Trig boksen fra krumptappen, via triggerhjul og krumptapssensor istedet. Det er kun een gang du skal lave det rigtigt, så skal du aldrigt mere rode med det.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Besvar