RST spørgsmål

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
C.Sørensen
Senior Medlem
Indlæg: 379
Tilmeldt: 21 okt 2003, 19:15
Geografisk sted: Randers
Kontakt:

#11 Indlæg af C.Sørensen »

okay så lært jeg det nogle af jer der kender til deflex bøsninger de skulle være noget ligene powerflex syntes godt nok powerflex koster kassen kontra deflex
4X4 POWER
THIS ONE IS THE BEST
FUCK THE REST
NISSAN PATROL 3.3 TD
s@g
Mester Medlem
Indlæg: 621
Tilmeldt: 21 nov 2003, 23:30
Geografisk sted: Østfyn/Nyborg

#12 Indlæg af s@g »

C.Sørensen skrev:okay så lært jeg det nogle af jer der kender til deflex bøsninger de skulle være noget ligene powerflex syntes godt nok powerflex koster kassen kontra deflex


Se denne tråd: http://powerpage.gjelsoe.dk/viewtopic.p ... =powerflex
Lille problem, lille hammer. Stort problem, stor hammer!

Fri bane, fuld hane!!!
Brugeravatar
C.Sørensen
Senior Medlem
Indlæg: 379
Tilmeldt: 21 okt 2003, 19:15
Geografisk sted: Randers
Kontakt:

#13 Indlæg af C.Sørensen »

tak for det s@g det var jo lige det svare jeg ledet efter hmm kan se du kommer fra nyborg ca det er der nede jeg lige har købt min rst den er lillametal og helt orginal udevendig kender du den evt
4X4 POWER
THIS ONE IS THE BEST
FUCK THE REST
NISSAN PATROL 3.3 TD
s@g
Mester Medlem
Indlæg: 621
Tilmeldt: 21 nov 2003, 23:30
Geografisk sted: Østfyn/Nyborg

#14 Indlæg af s@g »

C.Sørensen skrev:tak for det s@g det var jo lige det svare jeg ledet efter hmm kan se du kommer fra nyborg ca det er der nede jeg lige har købt min rst den er lillametal og helt orginal udevendig kender du den evt


Har ikk set nogen RST herude på landet hvor jeg bor 8)
Lille problem, lille hammer. Stort problem, stor hammer!

Fri bane, fuld hane!!!
Brugeravatar
C.Sørensen
Senior Medlem
Indlæg: 379
Tilmeldt: 21 okt 2003, 19:15
Geografisk sted: Randers
Kontakt:

#15 Indlæg af C.Sørensen »

okay det kunne jo være men tak for hjælpen
4X4 POWER
THIS ONE IS THE BEST
FUCK THE REST
NISSAN PATROL 3.3 TD
Brugeravatar
C.Sørensen
Senior Medlem
Indlæg: 379
Tilmeldt: 21 okt 2003, 19:15
Geografisk sted: Randers
Kontakt:

#16 Indlæg af C.Sørensen »

er blevet anbefaldet at købe en orginal ford motor sport 3" udstødning
da den skulle give et godt resultat men når der kun er en bagpot på sådan en rst så kan jeg da vel bare selv lave en 3" rust fast med en potte skulle det ikke være lige så godt eller hva
4X4 POWER
THIS ONE IS THE BEST
FUCK THE REST
NISSAN PATROL 3.3 TD
Brugeravatar
Saab-Daniel
Mester Medlem
Indlæg: 1275
Tilmeldt: 06 jul 2003, 20:07
Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Kontakt:

#17 Indlæg af Saab-Daniel »

Tjo, hvis bøjninger osv er på samme måde (hvilket man jo ville gøre for at få det hele til at passe), så vil det da være lige så godt...
Daniel.
6.0 LS2 GTO - bone stock 400hp
c900 Monte Carlo Yellow Convertible
www.fischer-saab.com
CasperR
Medlem
Indlæg: 140
Tilmeldt: 27 sep 2003, 11:22
Kontakt:

#18 Indlæg af CasperR »

C.Sørensen skrev:er blevet anbefaldet at købe en orginal ford motor sport 3" udstødning
da den skulle give et godt resultat men når der kun er en bagpot på sådan en rst så kan jeg da vel bare selv lave en 3" rust fast med en potte skulle det ikke være lige så godt eller hva


Standard udstødning er 2,5" hele vejen påmær potten, du kan faktisk sagtens nøjes med kun at skifte potten da 2,5" er RIGELIGT til en rst..
89' RST
Brugeravatar
Shelby 500
Senior Medlem
Indlæg: 323
Tilmeldt: 18 feb 2004, 09:45
Geografisk sted: kbh

#19 Indlæg af Shelby 500 »

C.Sørensen skrev:er blevet anbefaldet at købe en orginal ford motor sport 3" udstødning
.....de findes da ikke??? 8)

En 2½" er rigeligt op til 250hk - og der er en del gode rustfri systemer på markedet - og 6-8-10 hk (alt efter cooler og top), noget Nm og en del mere "lyd" er hvad der kan hentes.

Magnex, mongoose, scorpion

needforspeed, burton har dem, og de kan findes på bud -

2½ ~ 265£
3" ~ 375£

ex fragt
RS-
Besvar