Der er ingen der ikke kan se det ultimative i at trigge på noget på krumbassen - det her var en ren og skær gang hjerneonani omkring hvordan det gik præcisionen og præcisionen alene.
Så ro på rødder
Redaktør: Moderatorer
Wildert skrev:Jeg vil godt lige tilføje at der er en grund til at jeg har skrevet i overskriften at det er en akademisk diskussion. Det handlede alene om hvor upræcist det bliver med fordeleren og hvordan det giver sig udslag i praksis.
Der er ingen der ikke kan se det ultimative i at trigge på noget på krumbassen - det her var en ren og skær gang hjerneonani omkring hvordan det gik præcisionen og præcisionen alene.
Så ro på rødder.
xillur skrev:. Der er så org monteret en VR sensor som tilsyneladende er hadet?? Jeg har ikke personlige erfaringer med brugen af dem endnu, men syns det er påfaldende at de bliver brugt i så stor udstrækning, hvis de er så upålidelige.
xillur skrev:HenrikGM: Fin forklaring som jeg egentlig ikke er uenig med dig i! På trods af det har jeg en overvældende trang til, at se om ikke jeg kan få 60-2 hjulet på bimmeren til at spille sammen med et MSnS og GM HEI 7pin, som jeg har nogle stykker liggende af![]()
Lidt tankespind:
1. Kunne man kunne ikke erstatte (H)Indu-giveren med en såkaldt "digital" hall-sensor. Kan den ikke trigge stabilt på sådan et hjul 60-2?
2. Jeg skal med flovhed i stemmen (skriften) erkende, at jeg ikke har fulgt så meget med på www.msefi.com ang. 60-2 i de seneste måneder... Er der andre der har det eller måske nogen der har personlige erfaringer med stabiliteten af denne trigger metode i MS? Jeg kan huske at der var noget bugfixing der manglede sidst jeg tjekkede.
HenrikGM skrev:60-2 er fuldt funktionsdygtigt, men IMO følger der nogle ulemper med ved at gøre det.