Zorak skrev: Min kollega snakkede om det var en 2,8 turbodiesel den stammede fra, så burde ikke være helt af vejen for min 1,6..?
Den er ikke helt af vejen, nej. Så sprøv dig frem. Du kan altid som du selv skriver opgradere senere hen.
Ja, det er bare for at komme igang.. Han snakkede om ca 1000 - 1500 kr for manifold og turbo så det ville jo være fint nok.. Og hvis det nu skete noget med den, var det bedre end en T25 turbo til mange flere penge..
Nu med gammel BMW 525 e34.. Med dejlig 6 cylinderet motorlyd..
Zorak skrev: Min kollega snakkede om det var en 2,8 turbodiesel den stammede fra, så burde ikke være helt af vejen for min 1,6..?
Den er ikke helt af vejen, nej. Så sprøv dig frem. Du kan altid som du selv skriver opgradere senere hen.
Ja, det er bare for at komme igang.. Han snakkede om ca 1000 - 1500 kr for manifold og turbo så det ville jo være fint nok.. Og hvis det nu skete noget med den, var det bedre end en T25 turbo til mange flere penge..
En brugt T-25´er kan da købes brugt til få penge. Købte selv en til 2000,- sidste år brugt, så dyrt er det nu heller ikk, og så ku det være du havde den rette løsning fra starten af.
Correct me if i´m wrong, men en sprit og splinter ny T-25´er koster i omegnen af 4000,- plus moms hvilket i mine øjne ikk er overdyrt.
Bjarki skrev:Jo, den er lige stor nok. Specielt med tanke på de heste du snakker om at hente...
Hvis du tænker på de der 30-40 hk jeg snakkede om tidligere, så var det mest fordi at jeg jo ikke har nogen erfaring med det.. Den må jo også godt køre lidt langt på literen.. 200 hk er pt "drømmen"... Selvom at det selvfølgelig ikke bliver lavet med den første turbo, skal jo lige få noget erfaring..
Nu med gammel BMW 525 e34.. Med dejlig 6 cylinderet motorlyd..