lqs skrev:har aldrig set et indlæg der hed, mine dyser er for store!
lqs:
Så kan jeg jo skrive det første
Spøg til side, med Meqasquirt I der er et 8bit system kan blandingen være svær at hive ind med meget store dyser. Rodede med en starlet med 360ml dyser og jeg kunne få den til at stå lambda 1.06 eller lambda 0.98 æv!
Martin!:
Jeg rodet med en bil med følgende setup: E36 M3 (240ml) dyser og progressiv benzintryksregulator, der laver 5bar over ~100kpa. og den kan holde lambda 0.77 (og lavere) med 326hk
lqs skrev:har aldrig set et indlæg der hed, mine dyser er for store!
lqs: Så kan jeg jo skrive det første
Spøg til side, med Meqasquirt I der er et 8bit system kan blandingen være svær at hive ind med meget store dyser. Rodede med en starlet med 360ml dyser og jeg kunne få den til at stå lambda 1.06 eller lambda 0.98 æv!
Martin!: Jeg rodet med en bil med følgende setup: E36 M3 (240ml) dyser og progressiv benzintryksregulator, der laver 5bar over ~100kpa. og den kan holde lambda 0.77 (og lavere) med 326hk
Ok takker for de mange fine svar, men der er godt nok langt fra 240-550ml.. Det skal så lige siges af den nok bliver kørt ind med org. motorstyring ved RH..
Men vis penge kan findes til det, vil jeg prøve med en Wolf3D styring..
Martin! skrev:Ok takker for de mange fine svar, men der er godt nok langt fra 240-550ml.. Det skal så lige siges af den nok bliver kørt ind med org. motorstyring ved RH..
Jow men de 240ml er så ved hævet benzintryk ( 5bar ). Når du nu alligevel skal ud og købe dyser, vil jeg da anbefale at de indkøbes så de er store nok til std regulatoren (2,5-3bar alt efter årgang).
Mht benzinpumpe vil jeg klart anbefale at du benytter bosch k-jetronic pumpen og sætter den i panelet som org, hvis du ikke allerede har den siddende der.
Martin! skrev:Ok takker for de mange fine svar, men der er godt nok langt fra 240-550ml.. Det skal så lige siges af den nok bliver kørt ind med org. motorstyring ved RH..
Jow men de 240ml er så ved hævet benzintryk ( 5bar ). Når du nu alligevel skal ud og købe dyser, vil jeg da anbefale at de indkøbes så de er store nok til std regulatoren (2,5-3bar alt efter årgang).
Mht benzinpumpe vil jeg klart anbefale at du benytter bosch k-jetronic pumpen og sætter den i panelet som org, hvis du ikke allerede har den siddende der.
Det er en ny model, så den org pumpe sidder i tanken.. Har snakket med nogen der tar pumpen fra en e36 m3, der skal laves lidt om så skulle den passe i tanken..
Martin! skrev:Det er en ny model, så den org pumpe sidder i tanken.. Har snakket med nogen der tar pumpen fra en e36 m3, der skal laves lidt om så skulle den passe i tanken..
Vil du så sætte to pumper på..?
Ja ved godt at Specter kører med e36 m3 pumpe, men det bliver den altså ikke hurtigere af og en go´ gammeldaws bosch k-jetronic kan det du søger og har beslag und alles til at sidde i panelet! og så lader du bare org pumpen sidde i tanken og føde den i panelet.
Martin! skrev:Det er en ny model, så den org pumpe sidder i tanken.. Har snakket med nogen der tar pumpen fra en e36 m3, der skal laves lidt om så skulle den passe i tanken..
Vil du så sætte to pumper på..?
Ja ved godt at Specter kører med e36 m3 pumpe, men det bliver den altså ikke hurtigere af og en go´ gammeldaws bosch k-jetronic kan det du søger og har beslag und alles til at sidde i panelet! og så lader du bare org pumpen sidde i tanken og føde den i panelet.
Ok skal der nogle relære eller noget andet imellen der hvor jeg tar strøm fra den org. pumpe..