Side 2 af 2

: 18 jan 2006, 15:32
af Havneren
Nå... Det stod jo også oppe i toppen ja.

Der sidder en slange på den dåre der sidder nede ved turboen. Den følger du og finder ud af hvor den går hen...

Kommer den op til en magnet ventil... En lille bandit med typsisk 3 slange tilslutninger og en ledning (2 leder).

Chr

: 18 jan 2006, 17:05
af david
Jeg havde samme problem på min lancia. En aften stod jeg og kiggede ned i maskinrummet. Jeg lagde mærke til at gnisten fandt ud lige rundt om 2 af mine tændrør. Nye rør, kabler og rensning... så har jeg ikke mærket noget til det siden.
kig dit tændingssystem i gennem og vær sikker på at det er i orden. Det er sikkert den magnet ventil som fjerner trykket.... men hvorfor.

: 18 jan 2006, 18:36
af heino ascona b
din ladetryksventil sidder ca der hvor pilen pejer på billedet

svar

: 19 jan 2006, 11:46
af 1friis2
tændingen er fin. og den ser også fin ud den ventil. det er som om det er en begrænser, dug vil den gerne køre op i 1,2 uden problemer den kan bare ikke holde trykket om det er en begrænser der stopper legen eller en slab ventil er sku et godt spørgesmål, jeg vender hele tiden tilbage og giver den der dåse der sidder på turboen skylden, kan det være den der er fusk op og ikke kan holde trykket??????????????????????????????????

: 19 jan 2006, 13:14
af Gæst
er der en eller anden over boost sikring i den orginale boks der kunne gøre at den gik i nødprogram (limp home mode),

svar

: 21 jan 2006, 11:13
af ejeren
se der må jeg sige pas