Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...
Redaktør: Moderatorer
John Sahl
Admin
Indlæg: 2105 Tilmeldt: 15 sep 2003, 13:17
Geografisk sted: Borup
Kontakt:
#11
Indlæg
af John Sahl » 16 jan 2006, 14:01
grydesvamp skrev: tænkte nu nermere om han bare fjernede en hel del af det skrå stykke eller om han bare lavede så stort et hul som muligt ?
Han fjernede så meget som muligt.
Jeg skal selv i gang da jeg også har en af de flanger der ovre fra monteret på min
.
duckstar
Mester Medlem
Indlæg: 784 Tilmeldt: 27 nov 2003, 21:55
Geografisk sted: Brønshøj/Husum
#12
Indlæg
af duckstar » 16 jan 2006, 14:04
Jeg har via en ven sendt min flange retur. Han vil sørge for at Scanturbo fixer den..
Tilbage står min undren over at Scanturbo siger at den minimale vandring wastegaten kan komme på ikke betyder noget.
Vh. Anders
grydesvamp
Mester Medlem
Indlæg: 2537 Tilmeldt: 25 jan 2005, 15:36
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
#13
Indlæg
af grydesvamp » 16 jan 2006, 14:21
grydefætteren må hvis heller se at komme igang med sliberen så
Fri bane fuld hane!
corrado vr6
Senior Medlem
Indlæg: 492 Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Midtjylland mellem Viborg og Silkeborg
Kontakt:
#14
Indlæg
af corrado vr6 » 16 jan 2006, 18:08
Jeg får nogle der passer ordentligt om ca 3 uger.. hvis i kan vente så længe
Mvh Jesper
Jb coolers
Tlf: 60743564
!!! Ny Msn adresse!!!
Jeg kan lave alt i rustfri og aluminium til fornuftige priser.. bla. intercoolere i næsten alle størrelser
duckstar
Mester Medlem
Indlæg: 784 Tilmeldt: 27 nov 2003, 21:55
Geografisk sted: Brønshøj/Husum
#15
Indlæg
af duckstar » 16 jan 2006, 18:18
Det kan vi ikke... montering af laderen sker om T minus 12 dage..
Vh. Anders
Gæst
#16
Indlæg
af Gæst » 16 jan 2006, 19:01
rart at vide at jeg ikke er den eneste der har det problem... bare ikke rart at vide, at de siger at det skal kunne køre som det er
MC
Senior Medlem
Indlæg: 304 Tilmeldt: 12 jul 2003, 22:59
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:
#17
Indlæg
af MC » 16 jan 2006, 20:10
Du kan se her hvor meget du kan fjerne, jeg smurte noget pasta på turboen og trykkede flangsen mod så kan man lige tegne området op og så tøre pasten af. Iøvrigt har det ikke været oppe et par gange nu?
http://powerpage.gjelsoe.dk/viewtopic.p ... highlight=
grydesvamp
Mester Medlem
Indlæg: 2537 Tilmeldt: 25 jan 2005, 15:36
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
#18
Indlæg
af grydesvamp » 16 jan 2006, 23:01
forrør og flance er fuldsvejst.. så ikke i denne omgang jesper! btw er du klar over hvilen opgave du har sat mig på ved at polere den manifold! selv når den ligger inde skal den pudsses en gang hver måned"! (men det ser bare tæske godt ud !)
Fri bane fuld hane!
grydesvamp
Mester Medlem
Indlæg: 2537 Tilmeldt: 25 jan 2005, 15:36
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
#19
Indlæg
af grydesvamp » 16 jan 2006, 23:05
argh hvis hele det stipled område skal fjernes skal jeg da hvis på noget af en opgave for jeg havde kun tænkt mig at slibe dkråningen væk og derefter chekke efter hvor meget den går på.. men kan da se jeg skal ha lavet et stort hul og en plade der kan dække .. så får den da 10mm mere at give af.
Fri bane fuld hane!
hYe
Mester Medlem
Indlæg: 732 Tilmeldt: 19 dec 2003, 13:34
Geografisk sted: Malmö
#20
Indlæg
af hYe » 17 jan 2006, 01:21
Nu har jeg ikke kigget siden igennem, men det var det første der poppede frem der jeg kom ind. Det er godt nok til en T3'er, men mon ikke der findes noget lignende..?
http://www.atpturbo.com/root/releases/release103105.htm
Smøring er ALT!
"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."
- Mikhail Timofeevich Kalashnikov