Side 2 af 2
: 10 jan 2006, 23:01
af martin306xsi
Havde det ikke været en del nemmer at købe et dry sæt?
: 10 jan 2006, 23:55
af J_Madsen
martin306xsi skrev:Havde det ikke været en del nemmer at købe et dry sæt?
Øhhh Nej!
Det er da langt sværere når man som jeg prøver det for første gang...

Altså Nos...

: 11 jan 2006, 01:12
af Ole uden login
J_Madsen skrev:martin306xsi skrev:Havde det ikke været en del nemmer at købe et dry sæt?
Øhhh Nej!
Det er da langt sværere når man som jeg prøver det for første gang...

Altså Nos...

Våd er MEGET nemmere og mulighed for mest effekt. Brændstofpumpen på din Rallye kan godt levere den ekstra mængde benzin hvis du kun går efter 40hk mere. Husk hellere feder blanding end for mager

: 11 jan 2006, 06:31
af lqs
prøv blot med de standard tændrør i første omgang. giver de mod forventning problemer, så prøv et tal koldere.... gerne NGK. 40hk ville jeg mene stadig var forsigtigt på sådan en motor! MVH. søren
: 11 jan 2006, 11:42
af johan o r
Husk nu i det mindste så at pille tændrørene ud og kontrolere dem HVER gang du har trykket 'en gang på knappen...
Har oplevet det på en mazda mx3 hvor vi først fandt ud af der var problemer da den stod dårligt i tomgang, (og det var første dag under indkørring) der skete heldigvis ikke noget med motoren..
: 11 jan 2006, 20:16
af Gæst
De skal nok blive tjekket alle 4.
