Johan O R skrev:Takker for det oplysende svar..
Kan der tilsluttes banke sensor til MS forresten??
MVH
Johan O R
ja, det kan der, men det er typiskt noget af en opgave at få til at virke tilfredsstillende.
Redaktør: Moderatorer
Johan O R skrev:Takker for det oplysende svar..
Kan der tilsluttes banke sensor til MS forresten??
MVH
Johan O R
Johan O R skrev:Tak for snakken igår HenrikGM (selv om min kæreste hellere syntes jeg skulle spise)
Ville det være en ide at måle hvor varm bilen skulle være før koldstarts dyssen blev deaktiveret og eksempelvis hvor meget den sprøjter når man starter, og hvor tændingen står.
Ville 'det lette MSnS programmeringen så man ikke skal sjusse sig frem så meget. for nu starter den bare man kigger på nøglen..
Johan O R skrev:Så fandt jeg diagrammet over ben-forbindelserene på Celicaen.
Har læst at flere har brugt det orginale ledningsnet uden problemer, så det bliver nok løsningen..
Det ben som hedder stoplights og waringlights, er det ikke bare et relæ som sørger for fast spænding, når man slukker bilen. Og det modsatte med frontlights og defogger..
Johan O R skrev:Ja der kan man bare se jeg troede lige jeg var så klog![]()
Kan du så måske have en ide om hvad det er der klikke når man lige røre koblingen (jep et relæ) men til hvad? kan det måske også være for at sænke lade trykket så ikke man brænder koblingen af? hvis man "filer" med ladetryk.
Johan O R skrev:Tak for snakken igår HenrikGM (selv om min kæreste hellere syntes jeg skulle spise)
..