Side 2 af 2
...
: 03 jan 2006, 19:24
af Morten Nellemann
Bjarki skrev:Hvis du ikke skal køre med højere tryk end 0,5. Kan du så ikke bare køre med standard kompressionen? Hvis du får det kørt ordenligt ind, kan jeg ikke se nogen problemer med det...
Sikker på det holder? men ok det er jo pokkers nemmere når den skal til syn og turboen tages ud og motoren ikke hakker og sprutter

Re: ...
: 03 jan 2006, 21:26
af duckstar
Morten Nellemann skrev:Sikker på det holder? men ok det er jo pokkers nemmere når den skal til syn og turboen tages ud og motoren ikke hakker og sprutter

Min 1,2 16v Fiat motor hakker og sprutter da ikke i det når turbo og tilskudsdyser er afmonteret ifb. med syn, trods kompressionen er sænket fra godt 11:1 til 9:1
: 03 jan 2006, 21:41
af Saab-Daniel
Næ, man må vel formode den opfører sig som en almindelig suge motor. Daniel.