Tykkere toppakning, til at sænke kompressionen. hvor?

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Morten Nellemann

...

#11 Indlæg af Morten Nellemann »

Bjarki skrev:Hvis du ikke skal køre med højere tryk end 0,5. Kan du så ikke bare køre med standard kompressionen? Hvis du får det kørt ordenligt ind, kan jeg ikke se nogen problemer med det...


Sikker på det holder? men ok det er jo pokkers nemmere når den skal til syn og turboen tages ud og motoren ikke hakker og sprutter :)
Brugeravatar
duckstar
Mester Medlem
Indlæg: 784
Tilmeldt: 27 nov 2003, 21:55
Geografisk sted: Brønshøj/Husum

Re: ...

#12 Indlæg af duckstar »

Morten Nellemann skrev:Sikker på det holder? men ok det er jo pokkers nemmere når den skal til syn og turboen tages ud og motoren ikke hakker og sprutter :)


Min 1,2 16v Fiat motor hakker og sprutter da ikke i det når turbo og tilskudsdyser er afmonteret ifb. med syn, trods kompressionen er sænket fra godt 11:1 til 9:1
Vh. Anders
Brugeravatar
Saab-Daniel
Mester Medlem
Indlæg: 1275
Tilmeldt: 06 jul 2003, 20:07
Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Kontakt:

#13 Indlæg af Saab-Daniel »

Næ, man må vel formode den opfører sig som en almindelig suge motor. Daniel.
6.0 LS2 GTO - bone stock 400hp
c900 Monte Carlo Yellow Convertible
www.fischer-saab.com
Besvar