Side 2 af 2

: 28 okt 2005, 18:36
af Danny Salling
Man får ingen afgift tilbage ved ombygning, det er kun hvis du sælger den til udlandet. Jeg skulle betale 14.000 i afgift hvis jeg lavede en xr3i om til en RST for to år siden :(

: 30 okt 2005, 10:36
af RG
Det vil sige man skal kende en i udlandet man kan sælge den til også købe den tilbage efter før man for afgiften tilbage?

: 30 okt 2005, 11:09
af Jakob Hansen
En anden, men knap så lovlig metode, kunne været at finde et sæt RST-papirer. Så kan du jo bygge den om til RST alt det du vil (fordi den jo er en RST i den nye papirer).

Men om din samvittighed rækker til dette ved jeg ikke. Under alle omstædigheder, så er straffen hård hvis myndighederne finder ud af det...

: 30 okt 2005, 14:19
af Danny Salling
RG skrev:Det vil sige man skal kende en i udlandet man kan sælge den til også købe den tilbage efter før man for afgiften tilbage?


Eller man kan købe min xr3i(kun karossen tilbage 8) )som er så råden der hvor stelnummeret sidder at man kan få en indhugningsatest, købe en RST frs feks. Tyskland og så hakke nummeret overi, så skal du ikke til at rode med ledninger og alt det andet, problemet med om politiet kan lide med RST motor i en xr3i vil være det samme i dette tilfælde, det kan de nemlig ikke :P

Hmm

: 30 okt 2005, 20:05
af RS.Larsen
Kan se det er en større omgang :S tror lige jeg dropper det i første omgang så..

Tak for svaret i hvert fald :)