Intercooler/syn
Redaktør: Moderatorer
- klyfax
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Sweden
-
skou
Jeg har svært ved at se hvad der skulle være galt i at montere en større IC !? , man behøver jo ikke nødvendigvis at have "tunet" fordi man har sat en større på, f.eks på en RST er den jo lille bitte som std og derfor vil motoren have langt bedre af en større som så giver koldere luft....
jeg har monteret større på min RST og det sagde synsmanden bestemt ikke noget til...
man må vel osse gerne montere en større køler på bilen ? det ændrer jo ikke noget udover køling !?
skou
jeg har monteret større på min RST og det sagde synsmanden bestemt ikke noget til...
man må vel osse gerne montere en større køler på bilen ? det ændrer jo ikke noget udover køling !?
skou
- Whosa
- Medlem
- Geografisk sted: København
- grydesvamp
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
Ja har nu heller ikke hørt noget om problemet med ic før dette tropic.. men ang udstødning har jeg trillet igennem syn med hjemmelavet brøl-pot dvs udstødning uden indmad (næsten) og så et 3,5" rør i røven... ham smilede bare og sagde den er næsten ligeså stor som min
(skal lige sigen han var MAX 25 år og i rigtig godt humør... men ham den gamle ved siden af kikkede også bare på den og smilede stort..
Fri bane fuld hane! 
-
Gæst
-
G100
-
Henrik Vind
- Junior Medlem
- Geografisk sted: Horsens
- Kontakt:
Jeg fik min bil synet i dag ved Horsens Bilsyn.
Ingen komentare om min IC eller noget andet.
0-huller
Ingen komentare om min IC eller noget andet.
0-huller
Henrik Vind
Smid en stemme: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11130
www.stickers.dk - Klistermærker til din bil.
www.topboxen.dk - Salg og udlejning af tagboxe.
Smid en stemme: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11130
www.stickers.dk - Klistermærker til din bil.
www.topboxen.dk - Salg og udlejning af tagboxe.