Side 2 af 2

: 08 okt 2005, 20:01
af grydesvamp
fedt! :twisted:
Ang opel den er for strid den motor der!
Ang vw fåårk hvor ejg glæder mig til at se den motor ! og se hvad de3n bil kan!

: 08 okt 2005, 20:49
af Slavteren
uh, glemte at skrive at opels er diesel men stadig smider 212 hk (mener jeg)

: 09 okt 2005, 01:37
af s@g
skou skrev:VW lancerer til foråret en ny Golf GT med 1,4 liters motor med både kompresser og turbo. 170 hk og et stort moment helt fra bunden af! Efter sigende skulle den sagtens kunne holde helt op til 7-8000 omdr.

:D

forestil jer en 2.0 med den udrustning :shock:

skou

Der er en artikel om den i det sidst FDM-blad. 200Nm v. 1200 omdr. og 240Nm v. 1750 omdr. Momentet er ved ethvert omdrejningstal højere end 1.8T, 2.0FSI, 2.3 V- og 2.3 rækkemotore. Og så sku den oficielle økonomi hedde 13.9 km/l. Den kommer til at hedde TSI hvor T´et står for Twincharger.

Mere info: http://www.fdm.dk/motor/pdf/10-2005/66-67.pdf