Side 2 af 2

: 22 jun 2005, 09:55
af fynne
ang. rustfri kontra sort, skrev jeg jo også at jeg endnu ik har hørt om et flækket topstykke grundet rustfri.... men som sagt henvendte jeg mig til vores prøverum, hvor man tester "kæmpe" skibsmotorer, helt op til 18 cylindere og med helt andre HK som vi gør i, og deres mening var bare at de ville ikke bruge rustfri i udst. men som jeg ser det vil den største årsag til ikke at bruge rustfriudst. i skibsmotorer være en meget højere pris på selvsamme... men hvad ved jeg :?

: 22 jun 2005, 21:01
af Escort 3
hvis jeg skulle lave udst. manifold ville jeg ikke lave den i rustfri pga det med varmen.

hvis vi dropper det med hva der er flottest hva fordele er der så ved rustfri ???

: 22 jun 2005, 23:00
af HenrikGM
[quote="Escort 3"]hvis jeg skulle lave udst. manifold ville jeg ikke lave den i rustfri pga det med varmen.

quote]


Jeg ville NETOP lave den i rustfri pga det med varmen.......

: 23 jun 2005, 00:17
af david
Fordele ved rustfri.... Hmmm. Det er som det første utrolig modstandsdygtigt til at optage og afgive varme... Den er lettere at vedligeholde..tænker her på den flotte overflade som det meste rustfri har inden det overhovedet er bearbejdet og det afviser fedt og allt mulig andet stads. Det er derve meget læt lige at tørre den over med en klud.
En af de bedre fordele er at man kan lave en super lækker overflade på indersiden, med hjælp fra lidt baggas..
Så ser det altså også pisse ogst ud...=)