Side 2 af 2

: 07 jun 2005, 21:05
af Turbo mus
den falder i tryk som du siger ved højere omdr..
så skal nok desværre ha fat i en anden.. men hvis i har lyst så må i meget gerne lige kigge på den og komme med jeres mening her til DHB.. hvis i har tid :wink:

: 07 jun 2005, 23:28
af Havneren
Tror nu ikke at der er så meget at rafle om længere nu når oplysning om at den falder i tryk kom på bordet...

Det kan være ret svært at se på en turbo hvor meget den kan give til. Bare se på en VW 1.8T motors turbo. Hvem havde troet at de hentede 200hk ud på sådan en bandit.

: 08 jun 2005, 00:36
af Turbo mus
men der vil ikke ske noget ved at køre med den så.. ikke andet end at den ikke bestiller nok efter vores hoveder... :wink:

: 08 jun 2005, 01:41
af Havneren
Nææææ... Dog far du nogle RET stor thermiske belastninger med sådan en prop i afgangen som den lille turbo jo er. Du ser nok hurtigt en rød manifold. Turboen er jo også voldsomt hårdt belastet...

: 08 jun 2005, 17:18
af RSV
sæt et andet turbine hus på med større a/r der må der være brugte nog at få her på siden :D