Ladetryk

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Turbo mus
Junior Medlem
Indlæg: 91
Tilmeldt: 05 maj 2005, 22:02
Geografisk sted: Haderslev

#11 Indlæg af Turbo mus »

den falder i tryk som du siger ved højere omdr..
så skal nok desværre ha fat i en anden.. men hvis i har lyst så må i meget gerne lige kigge på den og komme med jeres mening her til DHB.. hvis i har tid :wink:
Mercedes 190E 2.0 med efter monteret turbo.
190.8hk 294Nm med 0.6 bar. http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=37246
Havneren
Mester Medlem
Indlæg: 2671
Tilmeldt: 09 jul 2003, 10:00

#12 Indlæg af Havneren »

Tror nu ikke at der er så meget at rafle om længere nu når oplysning om at den falder i tryk kom på bordet...

Det kan være ret svært at se på en turbo hvor meget den kan give til. Bare se på en VW 1.8T motors turbo. Hvem havde troet at de hentede 200hk ud på sådan en bandit.
Turbo mus
Junior Medlem
Indlæg: 91
Tilmeldt: 05 maj 2005, 22:02
Geografisk sted: Haderslev

#13 Indlæg af Turbo mus »

men der vil ikke ske noget ved at køre med den så.. ikke andet end at den ikke bestiller nok efter vores hoveder... :wink:
Mercedes 190E 2.0 med efter monteret turbo.
190.8hk 294Nm med 0.6 bar. http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=37246
Havneren
Mester Medlem
Indlæg: 2671
Tilmeldt: 09 jul 2003, 10:00

#14 Indlæg af Havneren »

Nææææ... Dog far du nogle RET stor thermiske belastninger med sådan en prop i afgangen som den lille turbo jo er. Du ser nok hurtigt en rød manifold. Turboen er jo også voldsomt hårdt belastet...
RSV
Senior Medlem
Indlæg: 286
Tilmeldt: 25 jul 2004, 22:54
Geografisk sted: Østsjælland

#15 Indlæg af RSV »

sæt et andet turbine hus på med større a/r der må der være brugte nog at få her på siden :D
AUDI 80 1.8/ 2.3 synet og godkendt uden afgift på større motor

Kawasaki ZZ-R 1100 :o)
Besvar