hej g100 og krill. jeg er også ejer af en gtti, muligvis din den gamle hvis du normal kaldes kriller, kunne da også tænke mig at snakke med jer hvis i nu havde nogle gode links eller erfaringer...
og mini lars det kunne være det var den gamle turbo model, som der ikke er så meget gang i. den nye model er fandme morsom at køre i..
sexibrandmand@yahoo.dk
Daihatsu Charade ?
Redaktør: Moderatorer
-
G100
-
Krill
- Medlem
hej igen undskyld den lange svartid. men havde helt glemt det igen.
Drea. Da jeg stadig har min GTTI og ikke har haft andre tror jeg ikke det er min. Jeg kommer oppe fra nordjylland.
Ja desværre er jeg nok ved at sælge min. Det er egentlig lidt en skam, for det er squ en sjov bil. Men det kunne være sjovt at høre hvad i har lavet ved jeres. Her tænker jeg mest motormæssigt... Evt. kan vi tage det på mail.
Min mail er jcsimonsen@jubii.dk
Så bare skriv...
Drea. Da jeg stadig har min GTTI og ikke har haft andre tror jeg ikke det er min. Jeg kommer oppe fra nordjylland.
Ja desværre er jeg nok ved at sælge min. Det er egentlig lidt en skam, for det er squ en sjov bil. Men det kunne være sjovt at høre hvad i har lavet ved jeres. Her tænker jeg mest motormæssigt... Evt. kan vi tage det på mail.
Min mail er jcsimonsen@jubii.dk
Så bare skriv...