Side 2 af 2

: 28 mar 2005, 00:22
af bmwmanden
Ahhh...175km/t i 4.gear ved max omdr....det lyder som noget fra en lada...jeg kunne runde 180km/t i 3.gear v.6000 omdr. med en 250hk turbomotor med 325i gearkasse og eta bagtøj med 2.93 i diff...husk nu lige martin, at m3 diffet i sin tid blev designet til banekørsel, hvor korte gear er bedst...hvis du alligvel skal gøre det ordentligt, så få fat i et M535 diff...det er langt i gearene og holder til tæsk!

: 28 mar 2005, 11:36
af Martin!
Att: bmwmanden..Ok men er til og få fat i for penge, og passer de lige over på en e30.. Du sku ved ikke ha et 2,93 eller 3,25 bagtøj med spær til og ligge..?

: 28 mar 2005, 17:31
af lqs
BMWMAND... hade du 180kmt i slutfart efter 402 meter med kun 250hk? hvis ja er der noget jeg har svært ved at forstå! MVH. søren

: 30 mar 2005, 17:12
af bmwmanden
IQS: nej det var bare hvad en kunne rende i 3.gear v 6000 omdr...
Martin: Ja den koster kassen sådan et bagtøj det ved jeg, men det gør alt hvad der hedder tuning jo hehe, men prøv evt at finde en komplet bil i tyskland hvor bagtøjet sidder på, så har du også en masse reservedele til overs...koed-3er ophug har eta bagtøj med 2,93 diff UDEN spær til en 2000kr....det er jo ik så slemt

: 30 mar 2005, 20:25
af Martin!
bmwmanden skrev:IQS: nej det var bare hvad en kunne rende i 3.gear v 6000 omdr...
Martin: Ja den koster kassen sådan et bagtøj det ved jeg, men det gør alt hvad der hedder tuning jo hehe, men prøv evt at finde en komplet bil i tyskland hvor bagtøjet sidder på, så har du også en masse reservedele til overs...koed-3er ophug har eta bagtøj med 2,93 diff UDEN spær til en 2000kr....det er jo ik så slemt


Ok ville nu gerne finde, et 3,25 med spær..