Bagtøj til bmw turbo.
Redaktør: Moderatorer
- bmwmanden
- Medlem
- Geografisk sted: Vejle
Ahhh...175km/t i 4.gear ved max omdr....det lyder som noget fra en lada...jeg kunne runde 180km/t i 3.gear v.6000 omdr. med en 250hk turbomotor med 325i gearkasse og eta bagtøj med 2.93 i diff...husk nu lige martin, at m3 diffet i sin tid blev designet til banekørsel, hvor korte gear er bedst...hvis du alligvel skal gøre det ordentligt, så få fat i et M535 diff...det er langt i gearene og holder til tæsk!
BMW ---> Best Motor in the World!
-
Martin!
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fyn
- bmwmanden
- Medlem
- Geografisk sted: Vejle
IQS: nej det var bare hvad en kunne rende i 3.gear v 6000 omdr...
Martin: Ja den koster kassen sådan et bagtøj det ved jeg, men det gør alt hvad der hedder tuning jo hehe, men prøv evt at finde en komplet bil i tyskland hvor bagtøjet sidder på, så har du også en masse reservedele til overs...koed-3er ophug har eta bagtøj med 2,93 diff UDEN spær til en 2000kr....det er jo ik så slemt
Martin: Ja den koster kassen sådan et bagtøj det ved jeg, men det gør alt hvad der hedder tuning jo hehe, men prøv evt at finde en komplet bil i tyskland hvor bagtøjet sidder på, så har du også en masse reservedele til overs...koed-3er ophug har eta bagtøj med 2,93 diff UDEN spær til en 2000kr....det er jo ik så slemt
BMW ---> Best Motor in the World!
-
Martin!
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fyn
bmwmanden skrev:IQS: nej det var bare hvad en kunne rende i 3.gear v 6000 omdr...
Ok ville nu gerne finde, et 3,25 med spær..