Side 2 af 3

: 08 dec 2004, 12:07
af Henrik Dirksen
Oki lyder en anelse dyrt, men som den rigtige løsning. Mvh Henrik Dirksen

: 08 dec 2004, 18:53
af C.Sørensen
det gjorde mig gamle g1 "115HK" gtd også men det var pga jeg kørt som et svin, hvis man ikke skal lave hjulspind hele tiden eller hver gang der kommer et lyskryds så holder de fint min køre med en gearkasse fra en g3 tdi plus kobling den er dog forstærket

: 09 dec 2004, 07:55
af Henrik Dirksen
Oki hvad koster sådan en gearkasse og kobling? Mvh Henrik Dirksen

: 09 dec 2004, 20:08
af C.Sørensen
3000kr +m for gearkassen det incl kable gearskifte og alt til hydraulisk kobling hmm koblingen 1700kr plus 2500kr til forstærkning ved autobremsen

: 09 dec 2004, 21:11
af Mads B (dk)
nu ved jeg ikke med vw..... men til en peugeot 2.0 8v kan man bruge koblingen fra MI16'neren=større diameter..... plus at det muligt at få en OMP trykplade samt sinter metals koblings nav til MI'eren... gav ca 3000 IALT....


Så hvis koblingen passer på fra GTi 1.8 16v, 2.0 GTi..... så kan det sikkert laves billigere og stærkere end Autobremsen.... hvor det jo kun er selve trykpladen der ændres.....(pris på omp trykplade 81£)

: 10 dec 2004, 06:56
af lqs
prøv at sammenligne momentet i en 16v benziner og en turboladet diesel med højt ladetryk...... derfor er den billige løsning måske ikke brugbar! MVH. søren

: 10 dec 2004, 17:05
af Henrik Dirksen
Oki det er vel det samme som for en alm. gearkasse? Mvh Henrik Dirksen

: 10 dec 2004, 18:02
af Mads B (dk)
nu ved jeg ikke hvad moment din bil har.... men omp med trykplade og nav klare over 400nm

: 11 dec 2004, 22:26
af C.Sørensen
ja 400nm skal den ad mindst ha jeg ved det ikke endnu den kommer først i bilen til foråret engang men så skla jeg nok også prale højt og lang tid med det :lol: :lol:

: 13 dec 2004, 01:17
af C.Sørensen
haha så sket det den sprang toppakningen :evil: jeg har idag kørt den med 1,6 bars ladetryk så nu skal der sku en ordenlig pakning i den sjovet så kunne jeg høre det ske det var lige da kompressoren slog til ved 1bar det program jeg køre lige nu ser sådan ud at aktiv Kompressor indtil 2800rpm med 0,6 og der fra Turbo med 1bar og hvis der gives fuld gas aktiveres kompressoren igen med 0,6 oven i de 1bar altså total tryk 1,6bar