vw gtd turbo og kompressor ??? toppakning
Redaktør: Moderatorer
- C.Sørensen
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Randers
- Kontakt:
det gjorde mig gamle g1 "115HK" gtd også men det var pga jeg kørt som et svin, hvis man ikke skal lave hjulspind hele tiden eller hver gang der kommer et lyskryds så holder de fint min køre med en gearkasse fra en g3 tdi plus kobling den er dog forstærket
4X4 POWER
THIS ONE IS THE BEST
FUCK THE REST
NISSAN PATROL 3.3 TD
THIS ONE IS THE BEST
FUCK THE REST
NISSAN PATROL 3.3 TD
- C.Sørensen
- Senior Medlem
- Kontakt:
-
Mads B (dk)
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fredericia
- Kontakt:
nu ved jeg ikke med vw..... men til en peugeot 2.0 8v kan man bruge koblingen fra MI16'neren=større diameter..... plus at det muligt at få en OMP trykplade samt sinter metals koblings nav til MI'eren... gav ca 3000 IALT....
Så hvis koblingen passer på fra GTi 1.8 16v, 2.0 GTi..... så kan det sikkert laves billigere og stærkere end Autobremsen.... hvor det jo kun er selve trykpladen der ændres.....(pris på omp trykplade 81£)
Så hvis koblingen passer på fra GTi 1.8 16v, 2.0 GTi..... så kan det sikkert laves billigere og stærkere end Autobremsen.... hvor det jo kun er selve trykpladen der ændres.....(pris på omp trykplade 81£)
-
Mads B (dk)
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fredericia
- Kontakt:
- C.Sørensen
- Senior Medlem
- Kontakt:
- C.Sørensen
- Senior Medlem
- Kontakt:
haha så sket det den sprang toppakningen
jeg har idag kørt den med 1,6 bars ladetryk så nu skal der sku en ordenlig pakning i den sjovet så kunne jeg høre det ske det var lige da kompressoren slog til ved 1bar det program jeg køre lige nu ser sådan ud at aktiv Kompressor indtil 2800rpm med 0,6 og der fra Turbo med 1bar og hvis der gives fuld gas aktiveres kompressoren igen med 0,6 oven i de 1bar altså total tryk 1,6bar
4X4 POWER
THIS ONE IS THE BEST
FUCK THE REST
NISSAN PATROL 3.3 TD
THIS ONE IS THE BEST
FUCK THE REST
NISSAN PATROL 3.3 TD