Hjælp til turbo!

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
mh
Mester Medlem
Indlæg: 2597
Tilmeldt: 13 jul 2003, 10:25
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#11 Indlæg af mh »

he he nej dog..... jeg mente jo at en diesel har jo slet ikke samme varme udvikling som en BENZIN´ER :wink: :wink:
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
Brugeravatar
bmwmanden
Medlem
Indlæg: 208
Tilmeldt: 12 jan 2004, 20:31
Geografisk sted: Vejle

#12 Indlæg af bmwmanden »

Hej

Vil nu nok mene at den turbo er et ok valg til en 1.0 motor...turboer fås vel snart ikke i mindre størrelser :lol: måske får du en smule tøven i starten, men ellers virker det som et ok valg...
BMW ---> Best Motor in the World!
Neser
Junior Medlem
Indlæg: 50
Tilmeldt: 15 okt 2004, 20:25
Geografisk sted: Bag rattet eller overskrævs på noget med motor
Kontakt:

#13 Indlæg af Neser »

bmwmanden skrev:Hej

Vil nu nok mene at den turbo er et ok valg til en 1.0 motor...turboer fås vel snart ikke i mindre størrelser :lol: måske får du en smule tøven i starten, men ellers virker det som et ok valg...


Det lyder godt. Så vil jeg se hvornår jeg kan komme i gang.

- Neser
Erfaring er evnen til at genkende en fejl anden gang man laver den!
Gæst

#14 Indlæg af Gæst »

jeg ved fra lidt forsøg at den på en vw 1.6 td kan levere noget der ligner 1.5bar. burde være rigeligt til en 1.0. standard står wastegate til omkring 0.6 bar.

mvh HC
Besvar