Side 2 af 2
: 09 okt 2004, 11:09
af Yugo Turbo
det har du nu ikke nødvendigvis helt ret i martin...
på en uno T kasse er der både en magnet i bundproppen og en lille plade magnet inden i kassen!
kan dog ikke forstå hvordan den evt sku ha rystet sig løs og hvordan de har fundet ud af det uden at skille pisset ad.
: 09 okt 2004, 13:15
af hYe
Det er en opel... de har jo nogle mærkelige låse mekanismer der gør at de ikke kan sættes i bakgear så længe man køre frem...
Evt. det er i den forbindelse..?
: 09 okt 2004, 18:25
af mh
Yugo Turbo skrev:det har du nu ikke nødvendigvis helt ret i martin...
på en uno T kasse er der både en magnet i bundproppen og en lille plade magnet inden i kassen!
en og samme ting... det var kun for at fortælle at der ikke er nogen magnet der holder gearskiftet..... (renault har en magnetisk ring liggende inden i men stadigt til at tage affald)
men det kan være de små metal kugler/stifter der styrer gearskiftet der er slidt så meget at de låser sig fast i forsøget på at sætte den i bakgear (den har jo kørt nogle kilometer formegentligt den lille bil det så ihvertfaldet sådan ud da vi var der oppe og hente en zetec motor......)
corsa
: 15 okt 2004, 11:28
af jimmi
ja den har kørt en del hehe det så du jo men det var magnetet som sad på den aksel til bakgearet hvordan den er gået løs ved jeg ikke men jeg har lavet det nu her
