det har du nu ikke nødvendigvis helt ret i martin...
på en uno T kasse er der både en magnet i bundproppen og en lille plade magnet inden i kassen!
kan dog ikke forstå hvordan den evt sku ha rystet sig løs og hvordan de har fundet ud af det uden at skille pisset ad.
hvor er mit bakgear
Redaktør: Moderatorer
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Indlæg: 2515
- Tilmeldt: 18 aug 2003, 09:05
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
- hYe
- Mester Medlem
- Indlæg: 732
- Tilmeldt: 19 dec 2003, 13:34
- Geografisk sted: Malmö
-
mh
- Mester Medlem
- Indlæg: 2597
- Tilmeldt: 13 jul 2003, 10:25
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Yugo Turbo skrev:det har du nu ikke nødvendigvis helt ret i martin...
på en uno T kasse er der både en magnet i bundproppen og en lille plade magnet inden i kassen!
en og samme ting... det var kun for at fortælle at der ikke er nogen magnet der holder gearskiftet..... (renault har en magnetisk ring liggende inden i men stadigt til at tage affald)
men det kan være de små metal kugler/stifter der styrer gearskiftet der er slidt så meget at de låser sig fast i forsøget på at sætte den i bakgear (den har jo kørt nogle kilometer formegentligt den lille bil det så ihvertfaldet sådan ud da vi var der oppe og hente en zetec motor......)
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
