Side 2 af 2

: 30 sep 2004, 19:01
af møffe
mc lost du skriver inde på bilbasen at din motor har en comp på 10.6 standart. det er nok lidt (meget) forhøjt til bare at montere en turbo på dyret... ellers fin bil i en ok stand.. jeg ved ikke hvormeget du ved om tuning. men når man læser hvad du har skrevet inde på bilbasen skal du nok vente lidt med at xperimentere på din porche lidt endnu. prøv at følge lidt med herinde med hvad der sker. og div udtryk. men ellers held og lykke med projektet.

: 30 sep 2004, 19:04
af MC LOST
jaja, jeg ved godt det komprissionen skal sænkes lidt, jeg har tænkt på at få en smed til at slibe noget af stemplerne, men nogle der ved hvad komprissionen skal ned på?
Og hvor meget der skal slibes af?

: 30 sep 2004, 19:14
af møffe
bare et hint... tjek alt hvad du kan finde om den org. turbo motor. styrker og svagheder. det samme med alt andet bremser,styrtøj,undervogn og gearkasse. derefter find alle styrker svagheder på turbomotoren og alt andet. derefter har du alt det du skal bruge for at bygge en rigtig streetracer. men jeg vil tro at komp på en std. turbo motor er ca 8,4:1 sådan ca...

: 30 sep 2004, 21:01
af mh
kompresionen kommer selvfølgeligt helt an på hvad du ville køre med i ladetryk jo :wink: ... men som sagt du skal finde alt den info du kan om den originalt monterede turbo model og så ville en kanon fed ting være at få nogle ordenlige bremser på vognen inden der bliver lagt mølle i for ellers skal du nok få lov til at mærke den MEGA klamme følelse det er at jokke alt hvad du kan på pedalen uden at der sker noget (bremsen selvfølgeligt :roll: ) og en god ting ville være at kigge tilbage i de gamle tråde herinde og du kan jo bare spørge til dem vi hjælper jo alle gerne 8) 8) og med hensyn til stemplerne ville det nok være smartest at finde nogle originale (måske brugte) stempler hvis de passer lige i det kan være det er den eneste forskel jo og så er du sikker på at kronen på stemplet ikke bliver for tynd så den smelter for dig :cry: (brændt stempel).....