Volvo-Dennis skrev:
Under 0,2 bar...
Jeg formoder den ikke er målt før turboen, korrekt?
Balancen mellem modtryk på udstødssiden og ladelufttryk kan fortælle dig en del. Bla om hvor tæt din turbo er på max gasflow.
Vi kan udelukke de røde træheste. K-knasten laver over 300hk på en std B21Et på std 530 topstykke, v. 1,4bar(ikke original turbo). rutinemæssigt. B23ET er ikke ringere.
Så du har en prop eet eller andet sted. Hvad er målene på din turbo?
Kompressor: lille/stor diameter, Turbine: lille/stor diameter, plus begge A/R forhold kan være nyttig info.
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!