Du kan ikke sende moms/toldfri gaver med værdi på over 50us.Slavteren skrev:endu en grund til at gøre sig gode venner med nogle derovre. det kan jo være at en af dem vil give det til ham som en gave, så er der nemlig hverken told eller moms på![]()
jeg er glad for mine amerikanske venner i hvert fald
Eclipse og 3000GT motor - Passer det evt. sammen
Redaktør: Moderatorer
-
LowDog
- Medlem
- hYe
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Malmö
Men hvis man er heldig kan man få dem til at sende original faktura'en til dig i et brev, og skrive noget mindre til tolden...LowDog skrev:Du kan ikke sende moms/toldfri gaver med værdi på over 50us.Slavteren skrev:endu en grund til at gøre sig gode venner med nogle derovre. det kan jo være at en af dem vil give det til ham som en gave, så er der nemlig hverken told eller moms på![]()
Eneste minus, hvis der sker noget med tingene undervejs, så for man kun det fortoldede beløb retur...
Forudsat af at man har forsikret forsendelsen..
Men det er self. ikke alle der går med til det..
Smøring er ALT!
"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."
- Mikhail Timofeevich Kalashnikov
"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."
- Mikhail Timofeevich Kalashnikov
-
Slavteren
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Maribo
- Kontakt:
-
Anders Pedersen
- Medlem
- Geografisk sted: Sydsjælland
Hmm.Slavteren skrev:endu en grund til at gøre sig gode venner med nogle derovre. det kan jo være at en af dem vil give det til ham som en gave, så er der nemlig hverken told eller moms på![]()
Nu er det jo lidt svært at sælge en bil og sende den som gave . virker lidt underligt og fusket og tror ikke de ville hoppe på den..
-
Slavteren
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Maribo
- Kontakt:
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Der er en eclipse til salg i det svenske bilblad Motorsport til 115.000skr mener jeg... med nyt skørte sæt og velholdt...
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
Anders Pedersen
- Medlem
- Geografisk sted: Sydsjælland