MOPAR skrev:
møffe skrev:
MOPAR skrev:
møffe skrev:
150kr for at starte et sted.
tror vist du har jokket på dine løg!!!!
så gider jeg sgu da ikk tag den ud af bilen...
den sælges ik til under byder...
hvordan i al verden kan man få sig selv til og byde så fuldstændig ånsvagt???
HMM det var ikke så svært. jeg skulle bare skrive 150kr for at starte et sted du kunne have valgt at skrive det ikke er nok og så en pris du hellere ville have. det ville jeg have respekteret. du kunne så også vælge at blive fornærmet, det gjorde du. og så gider jeg ikke at byde højere. jeg trækker budet tilbage. jeg ved godt hvad de forskellige dele er værd. eller ikke værd. men held og lykke med at sælge en KARB dohc motor.
hvad havde du selv regnet med jeg ville blive?
helt vild begejsteret ??
ville du tag en motor ud af en bil og få 150 kr for det?
hvis du ved hvad det er værd hvorfor f..... kommer du så med et fuldstændigt latterligt bud ?
og den der med "vi skal jo starte et sted " holder ikk
tror nok li det kræver sin forklaring...
starter med... forklaring- et sted man starter! burde ikke være så svært at forstå? er der andre ting der skal forklares? 150kr er et beløb?
jeg var villig til at gå højere men tilsynelaende tror du at du står med guld. hvilket ikke er tilfældet i mine øjne. du nævner selv du ikke kender stand,km eller andet om motoren end den kunne starte sidst. det er ikke meget info. hvis det er tilfældet så har jeg en DOHC blok stående så har gået mellem 1km og 1mill km som har gået rigtig godt i sin ungdom.. siger det dig ret meget? nej vel.
vær spicifik med priserne, så som bud på over...... modtages. det jeg skrev kan ikke fornærme dig på nogen måde. eller du kan ikke tillade dig at blive fornærmet da du ikke skriver nogen minimum bud. hvad du så skal lave af arbejde for at kunne sælge den er ikke min sag.jeg skriver da ikke om hvor mange timer jeg skal bruge for at monter den og det skal trækkes fra prisen vel! men ca en halv til en time for afmontering hvis du har værktøjet er vel nok.
men jeg afgav udelukkende budet for at hjælpe med at få dit salg igang, ud havde trodsalt skrevet UP eller lignene en gang. og kunne jeg prutte den til en fordelaktig pris så havde jeg hentet den. men jeg skal jo bruge X antal timer for at køre X antal timer for at låne en bil til formålet og dte skal lægges oven i prisen. så held og lykke med salget... men gør dig selv en tjeneste og skriv FRA pris så undgår du at hidse dig op over bagateller du burde have forudset.