Nej den kører sgu nok ik langt på literen
Bilen er en VW golf III 1,9 TD fra 92. Tror udstødningen er på den anden side af motoren da den jo går ind i turboen. Nu er der jo løbet meget diesel ud over motoren igår, er det fordampet således det ik kan antændes i dag, hvis jeg nu kører en lang tur på 40-50 km? Det kan der selvfølgelig ik garanteres for, men vil det være usandsynligt? Er da ik meget for at hælde vand ned i motoren for at skylde det væste af, der løber jo ledninger overalt
Men skal da love for jeg får arbejdet med biler, efter jeg har købt den for 3 uger siden. Så er gummislanger i indsugning udtæt, så skal den pludselig synes før den kan omregistreres (er heldigvis overstået!). Ny lægger den dieselolie... hvad bliver det næste
Men det er nu oz lidt hyggeligt at have noget at nusse med, bare det ik bliver for dyrt og alt for kompliceret! En udskiftning af en brændstofspumpe, virker til at være begge dele
Hvad er det for noget ned de 5% vand? Tror du jeg havde tænkt mig at skille det hele ad og hælde vand i for at rense den? Havde nu tænkt mig bare at kigge på pakningen om den var revnet evt, fjerne lidt skidt? Men lader det hele være til efter min 40 km tur i dag, hvis den ik er utæt, så dropper jeg at gøre noget ved den, indtil den er utæt igen (hvis den bliver det). Men det ville sgu være lort hvis der pludselig står flammer op af motoren og jeg ingen skumslukker har
Så er der nok ik meget bil tilbage.