Jeg mener også bagbroen på 406 er bygget efter samme princip som på 205, 106, 306 - altså med den centrale afjedring i selve akslen i bagbroen.
I såfald er der vel kun mulighed for at hive torsionsstangen ud og drejen den til det ønskede sænkede mål. Virker fortrinligt, men kan dog være et helvede at få de stænger ud (blæselampe og stor hammer). Jeg ville ikke selv lave dette, men smide den til peugeot eller finde en pug-mekaniker som har prøvet det før og vil lave lidt arbejde efter kl. 16.00
. Forenden, ja enten kan der vel købes standard sænkningsfjedre eller også er det hele vejen med justerbare, men det koster jo som sagt kassen. Gode mekanikere...hmmm. peugeot give har lavet det nummer mange gange, men det har de vel alle sammen. Da det er lidt specielt ville jeg som sagt få fat i en som har gjort det før. Måske Autohallen i Viborg også var et bud. De sælger som sagt ikke andet end pug stumper og gør rigtig meget i renoverede bagbroer, så mon ikke de kender til sagerne. Har ingen erfaringer med mekanikere på sjælland...
Jeg flytter den lige til diverse teknik og reperationer