-----------------------------
Update 2..
Nå, så blev der leget lidt mere.
Pema (En KÆMPE tak til dig, for hjæpen. Super dejligt at der findes folk som dig

) fra VAGcars.dk mente det måske kunne være min N75 ventil der buggede. Han kørte tilfældigvis med N75 "J" modellen, som jo skulle være bedre. Vi prøvede at montere hans ventil på min bil. Samme resultat som tidligere.
Vi loggede, via. VAG-com, hvordan ladetrykket opførte sig.
Den største ting vi lod mærke til er at min turbo ca. er 5 sekunder om at spoole op, hvor Pema's Golf 4 1,8T er ca. 1 sekund om at spoole op. Hvad kan være skyld i det?
Ud over det var min boost kurve ikke særlig pæn, men den definerede (ønskede) kurve var heller ikke nær så pæn som Pema's.
Som et sidste forsøg prøvede jeg at skifte til org. recirkulerende dumpventil, så bilen nu er 100% std. ud over det ændrede program. Samme resultat
Pema udlæste også fejl via. VAG-com - Ingen fejl.
Nu er jeg godt nok ved at gå kold i det her.. Nogen forslag?
Bilen er træls at køre i fordi den ikke opfører sig som den skal, og den bølger i effekten osv.
