hvis man er meget heldig og det skal gå stærkt er der nogle der bare skærer et originalt manifold over, og monterer karburatorerne på de studser der kommer ud af det. (fuck det var dårligt forklaret lol, finder lige nogle billeder til sidst i posten)
det startede med at jeg købte et sæt motorcykel karburatorer der var lavet på den måde.
min plan er at tage et originalt manifold og skære det over lige efter monteringshullerne til dysserne, finde nogle alurør og bearbejde dem til de passer imellem spjældhusene og manifoldet.
derefter smider jeg et sted mellem en 6pak og en kasse øl hos det lokale bådeværft og får dem svejset på.
på den måde kan jeg bruge de originale dysser og dyssebro til at starte med.
finder lige nogle billeder, så gir det mere mening..
edit:
så fandt jeg billedserien over hvordan man lavder den lette løsning:
http://www.crxownersclub.com/forum/inde ... topic=2082
dette er det sæt karburatorer jeg købte i sin tid.
og her er brugt den metode jeg vil gå efter, da det jo nok er den bedste løsning:
http://www.marklamond.co.uk/projects/it ... nifold.htm
_________________
Jeg piller helst ikke ved ting jeg ikke har forstand på.
BORTSET FRA KVINDER!
www.slavteren.tk