Brian SPC skrev:
Jeg forstår heller ikke hvorfor at jeg skal helt op over 100 i fuel, jeg kører med 418cc dyser og kun med 0.7bar tryk, her i aftes justerede jeg lidt og jeg skulle helt op på 145 i fuel når den kører fuld tryk og over 3600-6000rpm, er det normalt at man skal så højt op i værdi ?
Jeg justere den ind så den ligger med 3 hvide prikker i toppen jeg mener at den værdi er vist ca 0.90v altså lidt til den fede side.
Jeg har ikke fået set på tændingen endnu, roder stadig lidt med fuel table.
Nogen gode råd ??
Drop NB sonden, da det er umuligt at få noget fornuftigt ud af denne.
Køb-lån-stjæl en WB løsning, da den vil give dig svar på mange spørgsmål.
Og en motor der kører meget bedre.
Hvis dit benzinsystem virker korrekt, så er 145 i VE tabellen meget højt.
og du er med garenti over 100% i DC, hvilket er meget skidt.
Med 440 ml/min dyser har jeg 96 i Ve som maks ved 220 kpa.
Og en AFR på omkring de 11.
MVH
Morten
_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html