Er der nogen herinde som har styr på det? Skal have afkortet/modificeret en 2.2 indsugningsmanifold så jeg slipper for at skulle flytte køleren osv. Når den skal sidde i en Peugeot 206 GTi.
Peugeot sport tager 2500,- + moms for det.
Men ville lige høre om der evt var nogen som kunne lave der herinde? Eller kender nogen...
Afkortning af 2.2 indsugningsmanifold (Alu)
Redaktør: Moderatorer
-
Kruse
- Nyt Medlem
- Geografisk sted: Holbæk, vestsjælland
-
Danielsito
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Malmö, Sverige
- Kontakt:
Re: Afkortning af 2.2 indsugningsmanifold (Alu)
Jeg har en kammerat, der netop har fået den samme ide. Så jeg vil gerne høre om du har fået det lavet?Kruse skrev:Er der nogen herinde som har styr på det? Skal have afkortet/modificeret en 2.2 indsugningsmanifold så jeg slipper for at skulle flytte køleren osv. Når den skal sidde i en Peugeot 206 GTi.
Peugeot sport tager 2500,- + moms for det.
Men ville lige høre om der evt var nogen som kunne lave der herinde? Eller kender nogen...
...Daniel Slater 
-
volvobiown
-
Danielsito
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Malmö, Sverige
- Kontakt:
Spirillen & Volvobiown>
For mig ser det også ud til, at det er selv tilpasningen, der er lidt besværlig.
På billedet er køleren i stedet flyttet nogle cm frem.
Jeg tager et kig på hans bil og ser, hvordan det er til. For det må være bedre, end at begynde at ændre på geometrien i manifoldet.

Men tak for tilbagemeldingerne. Det er rart at have i hovedet, hvis vi beslutter os for at korte den af.
For mig ser det også ud til, at det er selv tilpasningen, der er lidt besværlig.
På billedet er køleren i stedet flyttet nogle cm frem.
Jeg tager et kig på hans bil og ser, hvordan det er til. For det må være bedre, end at begynde at ændre på geometrien i manifoldet.

Men tak for tilbagemeldingerne. Det er rart at have i hovedet, hvis vi beslutter os for at korte den af.
...Daniel Slater