Der var ingen problemer med politiet. De var bare lige inde og kigge på sidst på dagen og stod og hyggede sig i sommervarmen.
Og så vidt jeg ved var der ingen der blev stoppet og de holdte ikke "razzia" eller noget som helst for at finde ulovlige biler.
Tror heller ikke på at de kunne finde på at lave en razzia til sådanne et arrangement. Det ville være meget dumt af dem, da de ved at folk så ikke kommer i fremtiden og går amok ude på vejen i stedet for.
Jeg synes at det fair nok at de holder fartkontrol på indfaldsvejene til arrangementet. Jeg mødte dog ikke selv nogle, men synes at det havde været okay hvis de havde været ude.
Lasse> Hvad skete der i vores sidste heat ? Kan det virkelig passe at min Integra kørte fra Danmarks Hurtigste bil
Min hurtigste tid var vist 8.81 på Toyo R888 dæk.
De hurtigste kørte på dæk som vist ikke ligefrem var beregnet til gadebrug og det er lidt unfair synes jeg, når nu det er "Streetrace".
Nu siger 402/201m mig ikke ligefrem så meget, så derfor gider jeg ikke købte fede slicks bare til at køre ligeud.
Så hellere deltage i Trackdays, hvor man også skal dreje lidt på rattet og trykke på bremsen.
Husk forresten Trackday på Ring Knutstorp onsdag. d 26 juli.
Læs mere
her