Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 22 apr 2025, 10:01

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Der var ingen problemer med politiet. De var bare lige inde og kigge på sidst på dagen og stod og hyggede sig i sommervarmen.
Og så vidt jeg ved var der ingen der blev stoppet og de holdte ikke "razzia" eller noget som helst for at finde ulovlige biler.

Tror heller ikke på at de kunne finde på at lave en razzia til sådanne et arrangement. Det ville være meget dumt af dem, da de ved at folk så ikke kommer i fremtiden og går amok ude på vejen i stedet for.

Jeg synes at det fair nok at de holder fartkontrol på indfaldsvejene til arrangementet. Jeg mødte dog ikke selv nogle, men synes at det havde været okay hvis de havde været ude.

Lasse> Hvad skete der i vores sidste heat ? Kan det virkelig passe at min Integra kørte fra Danmarks Hurtigste bil :-)
Min hurtigste tid var vist 8.81 på Toyo R888 dæk.

De hurtigste kørte på dæk som vist ikke ligefrem var beregnet til gadebrug og det er lidt unfair synes jeg, når nu det er "Streetrace".

Nu siger 402/201m mig ikke ligefrem så meget, så derfor gider jeg ikke købte fede slicks bare til at køre ligeud.
Så hellere deltage i Trackdays, hvor man også skal dreje lidt på rattet og trykke på bremsen.
Husk forresten Trackday på Ring Knutstorp onsdag. d 26 juli.
Læs mere her

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
jeg har hele sæsonen igennem haft det lille men meget irriterende problem med min gearkasse at jeg ikke altid kan få den i tredje gear, og da vi to kørte var jeg så ivrig efter at ramme efter et miss at jeg bare bankede den op og så ramte jeg lige 5eren og så gad jeg ikke prøve at skifte igen. min hurtigste tid blev 8,335 med 151 i udgangdhastighed så det var jo ret fint og slog da også min personlige rekord som før var 8,399. men ja brian du kørte fra mig... og det er helt fint med mig, er mest irriteret på min gearkasse!

men brian, kommer du ikke til holeby næste gang så ku vi jo lige se på det igen jo...

venlig hilsen Lasse

Titel:
Medlem

Lasse> Kom på Knutstorp d. 26 juli i stedet, så skal jeg vise dig hvad vej man kører rundt på en bane :-)

Min bil er ikke lige lavet til at køre ligeud, men når det kommer til at tage 2 på rattet, så er det en vinder :-)

http://powerforum.dk/viewtopic.php?p=94405

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time