Le Mans billeder

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Rallyparts.dk
Junior Medlem
Geografisk sted: DK
Kontakt:

Le Mans billeder

#1 Indlæg af Rallyparts.dk »

Jeg har smidt 205 billeder på min side fra min Le Mans tur så kik dem(under galleri) og læs artiklen om turen hvis i har lyst(link på forsiden)... *S* LE Mans skal opleves..!!
Der er også mulighed for at få billederne på mobilen.. bare tryk på billedet så det bliver stort og kør så musen over billedet og tryk på det lille mobil ikon, det kan man også med babs, bruger køretøjer, wallpapers, ja ca alle billeder på siden. *S* og upload endeligt nogle babe, wallpapers eller andet til siden hvis i har lyst. Det er gratis at oprette sig på siden.

VH Peter

WWW.RallyParts.dk
Brugeravatar
Wankel
Mester Medlem
Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
Kontakt:

#2 Indlæg af Wankel »

Brugeravatar
Wankel
Mester Medlem
Kontakt:

#3 Indlæg af Wankel »

Peter!! Jeg kan ikke finde LeMans billeder på din side, har du et specifikt link?
Rallyparts.dk
Junior Medlem
Geografisk sted: DK
Kontakt:

#4 Indlæg af Rallyparts.dk »

de ligger under galleri :wink: det ligger i menuen i højre side mester... hvis du har flere Le Mans billeder kan du også smide dem på der.. :D og der kommer flere kategorier i morgen. DHB osv.

VH Peter
Brugeravatar
Wankel
Mester Medlem
Kontakt:

#5 Indlæg af Wankel »

http://www.rallyparts.dk/billeder.php?p ... &picid=139

Jeg snakkede med ejeren af den hvide GT1, han kan betragtes som "PowerPage medlem" :D
Eftersom at Porsche havde solgt ham en bil som de ikke ville give ham specs eller software til at få motoren til at køre optimalt, besluttede han sig for at pisse dem godt og grundigt af.
Bilen er nu monteret med en hårdtpumpet RS4 kværn :lol:

Respekt
Besvar