Peugeot 106 GTI årgang 1998, "Rallye" blå
1860ccm Agergaard motor ~8.000Km
Farndon Stål krumtap
Specialtilpassede EW10 plejlstænger
Smedede stempler
4 bar benzintryk
4-2-1 Supersprint bananmanifold med Powerwrap
Håndlavet 2.5" udstødning med 400 cellers racerkat og remus bagpotte
PeugeotSport Grp A. knastaksler, 283 grader, 10.4mm løft
Agergaard portet top (både indsugning og udstødning)
Portet gasspjæld
Remus bagpotte (en 2.5" skjult rustfri gennemstrømningspotte medfølger)
Cup indsugning (originalt filter medfølger)
OMP (Sxocup) Tårnstiver
Aluringe i instrumentbordet,
www.astina.dk
Hårdere motorophæng
Chippet ind af RH - til 95 blyfri
knapt 180Hk 190Nm (mere at hente med 98 blyfri)
kører 11-12km/l med 70% bykørsel og 30% motorvej
Nyrenoveret gearkasse (har kørt ~10.000Km) - stålsynchromesher fik ny kobling ved samme lejlighed
15" OZ superleggera med F1 GSD-3 og rigeligt med mønster
14" Citronën Ville De Toulouse 14" med UG6 vinterdæk
sænket 40mm med gule konier bagi - nyere bagbro (skiftet for ca. 20.000Km siden)
266mm bremser med godkendelser fra Peugeot
Rillede skiver og Mintex klodser foran
Indfarvede El-spejle med varme
El-ruder
Læderrat med chrom løve
integreret telefon/pda holder i A-stolpen
Klare forlygter med DE linser og 8.000K Xenon
Udspartlet bagklap
Magicar 2 vejs alarm med mulighed for fjernstart (ikke slået til)
Stortset alle sliddele er skiftet på den idnen for de sidste 1000Km, dette inkluderer b.la.
begge bærearme
begge kødben
begge styrekugler
Begge Trækaksler
nye 40mm sækningsfjedre
nye støddæmpere
nye tårnlejer
nye støddæmperkonsoller
Bremser foran
Dørstop
Begge lyskontakter bag rattet
Generator
..og en masse mere som jeg helt sikkert har glemt.
Nysynet 24/5-06
Pris: 83.000 incl. en masse af de originale dele (komplet udstødning med kat, originalt topstykke med knastaksler, manifolder, lygter, bremser, rat, gasspjæld osv.