Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 feb 2025, 08:22

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 maj 2006, 21:50 
Offline

Tilmeldt: 22 maj 2006, 21:47
Indlæg: 12
Hejsa...

Får snart en 170hk gze motor hjem.. Og har næsten købt et 20v silver-topstykke....

Hvor meget skal ændres for at det kan lade sig gøre sammen, og for at det holder??


Mvh
Kasper Kruse


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 22 maj 2006, 21:57 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 08 jan 2006, 13:51
Indlæg: 450
Geografisk sted: Sønderjylland
Mener kompressor motoren har noget olie tam tam mellem blok og topstykke som 20v'eren ikke har, så den skal lige blokeres. Er ikke 100% sikker, det ved Finn sikkert :wink:
Ellers skulle det være rimelig til. (du skal selvfølgelig også have en tandrem til 20v og noget der kan styre vvti'en)

_________________
"What's with all this 'low boost, 'high' boost, 'part' boost talk? whenever i drive my car i'm on 'whatever-this-motherfucker-will-make' boost!"


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team