Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 nov 2024, 10:53

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 26 apr 2006, 18:39 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 maj 2004, 22:19
Indlæg: 571
Geografisk sted: Ikast, verdens navle
Saab-Daniel skrev:
Nu skal jeg så have fundet et andet relæ der fungerer,


og det fandt du så..... ;-)

_________________
pffftttt......


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 apr 2006, 18:41 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 jul 2003, 19:07
Indlæg: 1275
Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Jep, tak for hjælpen...
Det var nu ikke det rigtige relæ, men bygger soklen om i morgen, så det almindelige relæ kommer til at kunne fungere i det...
Daniel.

_________________
6.0 LS2 GTO - bone stock 400hp
c900 Monte Carlo Yellow Convertible
www.fischer-saab.com


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 apr 2006, 18:31 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
Indlæg: 3805
Geografisk sted: nordsjælland
Saab-Daniel skrev:
Jep, tak for hjælpen...
Det var nu ikke det rigtige relæ, men bygger soklen om i morgen, så det almindelige relæ kommer til at kunne fungere i det...
Daniel.

Det er måske ikke verdens bedst løsning på et K-jetronic.
Hvis uheldet er ude.
Har du ikke MS? så brug den til at styre relæet, og indsæt en enertikontakt fre en anden bil, så er du helgarderet.

En pumpe der kører konstant efter et uheld, med en knækket benzintilførsel er ikke så sjov.

MVH

Morten

_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 apr 2006, 18:52 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 jul 2003, 19:07
Indlæg: 1275
Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Hmm, nej, det har du helt ret i... Kører netop nu med et almindeligt arbejdsrelæ...
Et enerti-relæ? Er det ligeledes et der registrerer omdrejnings-signal? Eller kan MS klare den del, således et almindeligt arbejdsrelæ klarer det?
Daniel.

_________________
6.0 LS2 GTO - bone stock 400hp
c900 Monte Carlo Yellow Convertible
www.fischer-saab.com


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 apr 2006, 19:06 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
Indlæg: 3805
Geografisk sted: nordsjælland
Saab-Daniel skrev:
Hmm, nej, det har du helt ret i... Kører netop nu med et almindeligt arbejdsrelæ...
Et enerti-relæ? Er det ligeledes et der registrerer omdrejnings-signal? Eller kan MS klare den del, således et almindeligt arbejdsrelæ klarer det?
Daniel.

Hvis du kobler MS på stelsiden af relæet, så får du samme funktion, som standart relæet har, og det er standart opkoplingen af benzinpumpe relæet til MS du skal kopierer.
Enerti kontakten, er en ekstra sikkerheds foranstaltning. der afbruder benzinpumpen i tilfælde af stød. Lidt det samme som en airbag.
Den siddet på mange Forder fra 1990-2000.
Og mange andre biler med indsprøjtning fra denne periode.

MVH

Morten

_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 82 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team