Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 22 apr 2025, 09:32

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Syntes du det er relevant at bruge 1000 dele sekunder som måleenhed til amatør 1/4 mile races arrangeret i DK eks som DHB?
Afstemning sluttede 22 apr 2006, 15:09
JA 34%  34%  [ 10 ]
NEJ 66%  66%  [ 19 ]
Afgivne stemmer : 29
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Tak Thomas - af gode grunde kan jeg jo ikke være uenig :wink:

Racetiming.dk bygger på snart 30 års erfaring fra motorsport, både i form af orienteringsløb, manøvre og specielprøver (Klubrally i dag) samt ikke mindst de seneste 6 års faste engagement hos Historisk Motor Sport (mest kendt i offentligheden fordi det er i denne sammenhæng HKH Prins Joachim racer med en Lotus Ford Cortina).

Historisk Motor Sport er også forening for klubracerne, som er en relativ billig form for banesport, hvor bl.a. en masse af de gamle ræve som f.eks. Steffen Sylvest hygger sig med biler der minimum skal være 15 år gamle.

De seneste år har vi så engageret os i udvikling af tidtagningsudstyr til lovlig streetrace, og det har været et meget spændende projekt både som en teknisk udfordring, og fordi stemningen, formålet og miljøet blandt udøverne af lovligt steetrace er dejlig uformel og afslappet.

Vores målsætning er netop at kunne bidrage til at lovligt streetrace kan forblive på et breddesportsniveau, hvor alle kan være med uanset om det stiller op i en Yogo 45 eller en voldtunet Supra Bi-turbo med 1.000+ hk'er.

Og hvis vi kan bidrage med en tidtagning som ikke er dyrere end det man allerede kender og samtidig stille den nøjagtighed og præcision til rådighed som man benytter i stort set alle andre motorsportsgrene, jamen - så er vores ambitioner faktisk opfyldt.

Hartvig

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sweden
Altså hvis du snart skriver flere salgs taler, så er der sku ved at gå t.hansen/Dansk metal i den :D

Nej synes nu at du har svaret rigtig godt på mit spørgsmål. Eller som Etta ville sige: Du for 5 tal af mig.

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Hi-jack on

Att: Ruben - er det dig der skriver inde på www.hms.dk om en Opel Manta A model ?

Hvis ja - vil jeg gerne høre hvordan planerne er endt med bilen ? kom den ud og køre på Skærbæk gokart bane i dag.

Generelt vil jeg gerne høre lidt mere om bilens skæbne eventuelt om den er sat til salg ?

Hi-jack off

Hartvig

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time